Stav všetkých jednotiek
Servisný technik si pomocou dashboardu vie pozrieť ako aktuálny stav všetkých klimatizácií, tak aj ich históriu ako stavu tak aj chybových hlášok.Podrobné grafy pre analýzu
Detailné informácie o každej jednotke, ktoré slúžia pre analýzu, či jednotka funguje správne a efektívne. Servisný technik má k dispozícii všetky dostupné metriky jednotiek ako sú informácie o teplote výmenníka, otáčkach ventilátora, spotrebe, ale aj základné informácie ako setpoint, teplota v miestnosti, mód a pod. Modul poskytuje aj informácie o vonkajšej teplote využitím meteorologických údajov.Chybové hlášky jednotiek
V prípade poruchy na zariadení systém Taras odčíta z jednotky chybový kód, ktorý potom preloží na servisnú chybu od daného výrobcu tak, aby servisný technik tejto chybe porozumel.Servisný protokol
Pre poruchové jednotky je možné v systéme Taras vygenerovať servisný protokol, ktorý slúži ako pomôcka pri servisnom zásahu. Protokol obsahuje kontaktnú osobu a detailné informácie o polohe zariadenia, zapojení a chybe.Upozornenia a notifikácie
V prípade poruchy systém Taras odošle upozornenie o chybe servisnému technikovi. Upozornenia môžu byť odoslané cez rôzne kanály ako email, Slack, mobilný telefón a pod.